péntek, január 4

Kiri kendő

Ja...
el is felejtettem mondani: elkészült egy kicsi Kiri-kendő Almikám számára:Na annyira azért nem kicsi: a felső széle kb 95 centi.

Alma mostanában nagyon szeret csinoskodni, gondoltam, meglepem egy kendővel.
Nem olyan szép cakkos a széle, mint amit amotae készített, de sajnos sem lehetőségem, sem időm nem volt a szabályszerű kifeszítésre, mert nagylányom egyböl használatba akarta venni az új kendőjét. Így aztán csak sebtében meggőzöltem egy kicsit, aztán annyi. Egyébként is, tartok tőle, hogy soha nem tudnám olyan szépen megcsinálni, ahogy azt valóban kell - ez a fonal ugyanis 100% műszál... :-( ...de hát csak ilyen fonalam volt itthon, és mostanában nagy nehézségekbe ütközik vásárolni menni. :-(((

Az eredeti minta - amit szintén amotae oldalán böngészve találtam, ITT van!
Szeretnék egyet magamnak is, egy szép nagyot, valami szép sötétzöld színben. Majd ha egyszer eljutok egy fonalboltba....

1 megjegyzés:

amotae írta...

Nagyon édes és helyeske lett! :)

Hogy vigasztaljalak: én is sokszor dolgozok műszálassal - választék hiányában...