kedd, január 8

Lakberendezünk is...

Tegnapelőtt Balázs shoppingolós kedvében volt...
Hirtelen felindulásból elment Almával az Ikeába, két lámpáért, meg két plédért, és hazajött egy emeletesággyal, 5 pléddel, két lámpával, meg egy "zsák"-hintával...

Tegnap össze is állította az ojjektumot, íme:...és ovi után a boldog tulajdonos már birtokba is vette a legjobb helyet a házban:Gyerekként mindenki ilyen kuckóra vágyik - anyaként már kicsit más irányból látszanak a dolgok: ha az ember be akar ágyazni, vagy ne adj' Isten ágyneműt cserélni, ahhoz komoly akrobatikázásra van szükség. Nem baj, kell a mozgás, úgyis kövér vagyok, mint egy malac...

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon klassz a szoba is meg az ágy is!
a függő szék is szupi, de ha szóltatok volna, hogy ilyen kell, odaadjuk a miénket, ami még fel sem volt szerelve :)

ancsa írta...

Én sem tudtam, hogy nekünk pont ilyen kell... :-)
Apáék elmentek plédet venni, és ezzel jöttek haza :-D

amotae írta...

Kár, hogy sok kilóval ez nem használható, én is szeretnék :D

ancsa írta...

Hihihi! Én sem mertem beleülni, hátha nem bír el a tetőgerenda!