péntek, január 4

Meselemezek - ki emlékszik rájuk?

Az én gyerekkoromban még nem volt rajzfilmcsatorna, (nálunk most sincs), nem volt DVD, (na az azért van), nem volt számítógép... Mivel múlatta az időt egy kisgyerek a 70-es években, ha anya nem ért rá mesélni?
Meselemezt hallgatott!

Emlékszik még valaki a jó kis meselemezekre?


Kaptunk a férjem nagybátyjától egy öreg, de igen jó állapotban lévő bakelit-lemezjátszót, és összevarázsoltam a számgéppel. Most szépen feljátszom a meselemezeket mp3-ba, hogy az én gyerekeim is tudják, mit hallgattak az ősei. Kiderült, hogy Balázsnak meg nekem szinte 100%-ban ugyanaz a lemezkészletünk... Valószínűleg csak ezeket lehetett kapni anno.... :-) Ez azért szerencsés, mert ki lehet választani, hogy melyik is van jobb állapotban.

Szóval felírogatom cd-re a lemezeket - egyik jobb, mint a másik. (vagy csak a gyerekkorom emlékei szépítik meg?) Alma mindenesetre élvezi őket, és ez a lényeg!

Ha már ilyen nagy munkába vágtam a fejszém, szeretném valamilyen módon közzétenni a sok kincset - biztos más gyerekek-szülők is örülnének. De sajnos fogalmam sincs, hol lehetne elhelyezni a neten, mindenki számára elérhetően egy elég terjedelmes mp3 gyűjteményt.

Valakinek van valami ötlete?

9 megjegyzés:

ancsa írta...

A Micimackó lemez már letölthető innen
http://rapidshare.com/files/84709950/Micimack_.zip

amotae írta...

Multiply.com?

Polly írta...

Én is a multit tudom ajánlani.
Ott megoldható, hogy csak contact-nak rakod fel, így kiküszöbölve a jogvédőket

Polly írta...

Köszönöm a micimackós lemezt, nekem is megvolt gyerekkoromban.
Így most kicsit nosztalgiázok.

A későbbiekben, ha gondolod, egyeztethetünk, hogy nekem milyen mesém volt, ami neked nincs, és akkor kölcsönkérem anyutól azokat a lemezeket. (ill. van egy csomó, csak nem meselemez, itthon a szekrény aljában)

csicsikati írta...

köszönöm !

Névtelen írta...

Sajnos a meselemez már nincs fenn a Rapidon. Fel tudja ismét rekni, akinek megvan?

Köszönöm!

Névtelen írta...

A Gábor Miklós-féle Micimackó LP lemezt én is digitalizáltam, Shepard állóképekkel, menűvel ellátva csináltam belőle egy szabványos DVD-t.
Sajnos így 1.6 Gigás ISO fájl lett, felrakni nincs lendületem, de ha valaki vállalja, akkor felégetem egy lemezre és postán elküldöm. (vagy ha valaki ad egy FTP hozzáférést, az is jó)

Nagypapa
magigan72@freemail.hu

Névtelen írta...

Sorry, email helyesen:
madigan72@freemail.hu

Laci írta...

Kedves Ancsa!

Épp a napokban találtam meg az elveszettnek hitt régi meselemezeimet. Mivel szeretném "hogy az én gyerekeim is tudják, mit hallgattak az ősei". A digitalizálás megkezdése előtt(gigantikus munkának tűnt) rákerestem hátha valaki már elvégezte ugyanezt a munkát előttem :-). Akkor találtam rá a 2008-as bejegyzésére ebben a témakörben. Nem tudom, hogy azóta sikerült-e felvarázsolni valahová a meséket?!
Végtelenül hálás lennék ha valahogy hozzájuthatnék a hanganyaghoz akár személyesen is elmennék érte! Ha megoldható a dolog kérem segítsen nekem!

Köszönettel: H.László

hulaz@freemail.hu