csütörtök, január 17

...én mindig kötögete-e-e-e-ek...

...Nnna ez is készülget már egy ideje....Még tavaly kaptam aputól két motring fonalat. Nem holmi apró motringok - 25 dekásak. Minek is úgy elaprózni? :-)

A színe elég harsány, van benne rózsaszín, zöld, narancssárga, citromsárga. Elképzelni sem tudtam, mi legyen belőle. Viszont nagyon finom puha, meleg tapintású fonal. Jó érzés a bőrön.

Mivel például pulóverként nem tudnám elképzelni ezt a színvilágot - ki akarna tömény gyümölcsfagyiba öltözni? - ezért elkezdtem belőle egy sálat. Ez a domború-hullámos minta nagyon jól kiegészíti ezt az erőteljes színt, és a szürke-ködös téli napokon direkt jó lesz ránézni ezekre a vidám színekre.
Ha kész lesz, kb 160 centi hosszú lesz, és még készül majd hozzá egy meglepetés!

3 megjegyzés:

amotae írta...

Kétszer 25 dekából készül egy irtóhosszú sál és még valami? :) Vékony fonal lehet...

Hogy állsz vele? :)

Egyetértek a választással! Mármint a sál és hogy domború, hullámos (így kiadja a színjátékot is)...

ancsa írta...

Tegnap este kész lett! :-)
A meglepi még nem, arra még várni kell pár napot...
Nem olyan nagyon vékony ám... illetve, mihez képest. 4-es tűvel kötöm, azt írják az való hozzá...Kipróbáltam, még ebben a vastagságban is elég melegnek tűnik. Olyan fonal, aminek egy szála 4 vékony szálból van sodorva.

Györgyi írta...

Nagyon jó ez a fonal! Mióta kész lett a kendőm, egyfolytában motoszkál bennem valami köthetnék-manócska. Kellene valami jó kis fonal és valami jó kis minta, utóbbiból rengeteg van a neten, bogarászni kéne. Nagyon tetszik a mintád is, és szeretem a gyümölcsfagyit is.