péntek, február 29

...puffogok...

A jó nénikéjét a Generali biztosítónak is!!!

Történt ugyanis január 24-én, hogy megkaptuk a szokásos levélkét a biztosítótól, ahol mindkettőnk életbiztosítása van, hogy akarjuk-e, hogy a biztosításunk értéke növekedjen?
Van 30 napunk a válaszadásra, csak x-eljül be a megfelelő lehetőséget.
Oké, de a levélen érdekes mód december 28. a dátum! Szóval a 30 nap tulajdonképpen csak 3 nap. Amiből kettő nap épp hétvége. Milyen érdekes, nem? Ráadásul a válaszcím egy DEBRECENI postafiók. Miért tartozunk mi a debreceni központhoz? Ki tudja? Pesten talán nincs is Generali???

Az értékkövetés lényege, hogy idén akarunk-e többet fizetni. Akar a nyavalya. De hát 3 nap alatt nem ér le Debrecenbe a levél. Ezért felhívtam a levélen szereplő telefonszámot, hogy elküldhetem-e faxon ezt a nyilatkozatot. A kedves kis hölgy azt mondta, természetesen, majd adott egy faxszámot. Én el is faxoltam.

Ma pedig megkaptuk a csekkeket. Az ÉRTÉKNÖVELT díj szerint!

Most majd hétfőn telefonálgathatok, meg veszekedhetek az ügyfélszolgálattal!
Úgyis vissza kell csinálniuk, mert a kezemben a fax visszaigazoló cetlije, hogy a fax rendben átment. Ráadásul - mint azt a telefonközpontjuk oly előzékenyen elmondja: minden hívást minőségbiztosítási okokból rögzítenek. Tehát több bizonyítékom van rá, hogy időben visszajeleztem...

Ezt már nem először játsszák el velem.

Szinte minden évben a határidő lejárta előtti pár napban kapom meg a levelüket, (véletlenül ... érdekes...), sőt, volt olyan év, hogy a választ - mivel akkor is utolsó nap adtam fel - ajánlottan postáztam, hogy legyen a dátumról bizonyíték. És akkor is kiküldték a nagyobb összegről szóló csekket!

Oké, végül minden évben, némi telefonálgatás után visszacsinálják...

De könyörgöm, miért szükséges ez? Talán azt hiszik, nem veszem észre, hogy a csekken háromezerrel több van, mint szokott? Vagy ez a minőségbiztosítás arrafelé?

Nincsenek megjegyzések: