kedd, március 4

Új (?) projekt

Elkészült a a terítő!
Illetve maga a hímzés elkészült, de még be kell szegni.
Íme:

Most pedig folytatom a kábé két éve kezdett, és aztán félbehagyott farkasokat.

Mindig, mikor Dimensions készletre adom a fejem, elhatározom, hogy soha többé! De mit tegyek, valahogy mindig a kezembe akad egy...
Ezt a készletet három éve vettem az akkori kiállítás megnyitóján a Camponában, mert akkor lett díjazott az Iciri-piciri c. képecském. A díjként kapott vásárlási utalványból pedig megvettem ezt a készletet. Akkor épp elég sok hímeznivalóm volt folyamatban, így nem kezdtem el azonnal. Aztán tovább húzódott-halasztódott, végül következő nyáron kezdtem el, miután már a bagoly is készen lett.

Hímeztem egy kis ideig, de megint csak félretettem.
Aztán tavalyelőtt ősszel magammalvittem Japánba, hogy ott majd milyen jól fogok tudni haladni... Hát nem tudtam. A szállodákban olyan harmatgyenge lámpácskák voltak olvasólámpa címszó alatt, hogy ezt az ezerszínű, hiperbonyesz munkát nem láttam. Viszont kihímeztem helyette egy 70 x 70 centis sűrűn varrott gránátalmás terítőt :-)

Szóval a farkasok a távoli Napkelet bejárása után ismét csak visszakerültek a ládába...

De most összeszedtem a bátorságom, és ismét belefogtam. A minta rettentő bonyolult, (legalábbis nekem az!) 48 féle szín, plusz a kevert színek, Dimensions módra egy, kettő, három, négy, öt, hat szálas x-ek, és / öltések. Maga a mintaív akkora, mint egy lepedő (franciaágyra való!).
Így aztán csak akkor tudok hímezni, ha a gyerkőcök már este lefeküdtek, de a férjem még nem ért haza. Lassan fogok így haladni, annyi bizonyos, de előbb utóbb talán ez is elkészül!

Most itt tartok vele:

4 megjegyzés:

enigma írta...

gyönyörű lett ez a terítő...büszke lehetsz magadra :)

Clinique-Bogi írta...

A Rákóczi álomszép! A farkasos DIM-et egyszer szerettem volna kihímezni, de most hagytam magam lebeszélni.

ancsa írta...

Köszönöm szépen!

Zsófia írta...

Ancsa, nagyon szép lett a terítő, majd élőben is mutasd meg:-)