szerda, március 12

Mi készül itt?

A farkasokat visszakergettem a ládába...

Miért?
Elmesélem...

A farkasokhoz kell ugyebár kb. 50 féle szín, egy lepedőnyi mintaív, jó világítás, és idő.
A probléma abban áll, hogy mire mindent előpakolok, megkeresem a mintán, hol tartottam, megfejtem a mintaíven a következő jelzést, kikeresem, épp melyik kétféle fonalat kell befűzni, öltök a szállal kb 10-et, kisatírozom a mintaíven, amit hímeztem, majd kikeresem a következő színkombinációt... na addigra általában éppen felébred Emese, vagy becsönget a postás, (kétszer!), vagy becsönget egy színesfémgyüjtögető, (az udvaron a sufni szétbontása után maradt még pár betonvas, azt akarják folyton megvenni...)

Szóval négy nap alatt haladtam kb öt négyzetcentimétert... na neeeee....
Be kell valljam, ez a fajta munkamódszer, amit egy DIM készlet igényel, engem nem szórakoztat. Sőt! Pedig azért hímzek, hogy jól érezzem magam, vagy nem?

Szóval, sajnálom, farkas komáknak még várniuk kell, hátha egyszer elkészülnek...

"Mérgemben" azonnal elkezdtem egy képet, amit nagyon régóta beterveztem, már az anyag is be volt hozzá szegve, és a minta is kinyomtatva. Négy este alatt eddig jutottam:

És ez a minta nagyon kedvemre való! Dacára annak, hogy ebben is vannak igen aprólékosan kidolgozott részletek, meg kevert színek!

Valószíműleg már ennyiből is kitaláljátok, mi ez, de annyit segítek, hogy kedvenc tervezőmtől való!

Nektek van olyan x szemes tervező, vagy tervezőcsoport, akinek a munkáját nagyon szeretitek, vagy nagyon utáljátok?

8 megjegyzés:

helen írta...

Nem tudom, melyik kép lehet, de heritage (esetleg John Clayton) képnek tippelem :)

Talán egy tervező van, akitől szinte-szinte válogatás nélkül jöhetnek a képek: Marjolein Bastin :)
Akinek a mintái olyannyira nem hoznak lázba, hogy legtöbbször meg sem nézem őket: EMS...

helen írta...

Megvan :) PRSH635

Nina írta...

Szia Ancsa!

Nos, Évával egyetértésben EMS nekem sem jön be, őszintén szólva még egy képe sem fogott meg...
Ellenben nagyon bejön a francia-vonal, Vautier, Parolin és társai, Sweetheart minták, a szép elegáns képek, lehet akár virágos is, de nem harsány, a natúr vagy monochromminták... Lásd a blogomban, amiket alkotok :)

Zsófia írta...

Nekem is először John Clayton jutott eszembe, de pontosan nincsen előttem a kép....csak a sarkáról ő jutott eszembe, érdekes, mennyire jellemző lehet a tervezőre a színvilág, vagy a minta típusa.
Az egyik kedvencem Michael Powell, nagyon szeretnék egyet hímezni tőle, de azért félek is:-)
Amik annyira nem hoznak lázba, az nekem is az EMS. Bár lehet eszembe sem jutott volna, ha a többiek nem írják.
Azért sajnálom a farkasokat, de megértelek...majd eljön az ő idejük is:-)

ancsa írta...

Igen!
Stonehenge Clayton-tól!
Már ki is tettem az oldalsó menübe a képet. (Ilyen lesz, ha kész lesz...)

enigma írta...

Parolin forever :)...és a szívecskék, rózsák...minden mennyiségben:)...egy ideig nagyon szerettem az art deco mintákat is, most azok háttérbe szorulnak

Nalika írta...

Én persze egyből tudtam, hogy a szikláimat varrod :))
A multin van is róla kép :D
Mikorra is leszel kész? :)

Bnorka írta...

Szia Ancsa!
Beleolvasgattam a blogodba. És persze jövök máskor is :)
A farkasos "küzdelem" nagyon életszerű. Én is ilyen okokból nem merek nagy és bonyolult munkába fogni. De a Stonehenge jó választás, a haladásból is látszik :)