szerda, március 5

Március idusára

A nlc café megújult! Ezzel ugyebár semmi újat nem mondtam. Viszont ezzel egyidőben dög lassú, és marha kusza lett az egész oldal. Gondolom, ezt is mindenki észrevette, aki arra járt mostanában.
Viszont ami a legjobban zavar, hogy a bemoldalamról eltűntek a fotóim, képeim...
Többek között a kokárda mintája is.

(Tavaly ilyenkor terveztem ezt a plasztikra hímezhető kokárdát - akkor csináltam is belőle vagy féltucatot, aztán szétajándékozgattam. Most gondoltam bele, hogy nekem tulajdonképpen egy sincs. Nosza, rajta, mindjárt nekiállok!)

Szóval - hogy az előző gondolatomat folytassam, a nlc -ra nem fogom újra feltenni a mintát, inkább itt teszem közzé, immáron a kulccsal együtt:
Jó böködést Mindenkinek!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia

A www.tyukanyo.hu tulajdonosa vagyok. Az oldalunkon van egy rész ahol kokárdákat mutatunk be. Kaphatunk engedélyt, hogy a te kokárdád is felkerüljönn oda? Természetesen link mutatna az oldaladra, hogy tőled kaptuk a mintát.

Az oldalon az impresszum oldalon a lap alján találsz e-mail címet ahova tudsz nekem írni.

Várom válaszodat.

Napocska

BBM írta...

Szia!

Tetszik a kokárdád!
A www.kreativszakkor.blog.hu egy ingyenes, online szakkör, ahol az egyik bejegyzésben a különböző anyagok felhasználásával készült kokárdák készítését mutatom be.
Utólagos engedelmeddel ötletadóként a Te kokárdádat is ajánlom, természetesen az oldaladra mutató linkkel együtt, hogy akinek kedve támad elkészíteni a leírását Nálad megtalálja.
Ha ezt mégsem szeretnéd, kérlek, jelezd! Köszi!