vasárnap, május 4

F - mint fenyő

Íme, az F betű:

6 megjegyzés:

katica írta...

Koszi szepen!!

helen írta...

Köszönöm!

Polly írta...

ez nagyon klassz, köszönöm szépen!

Moklin írta...

Ancsa nagyon szép lesz az abc, terveim között szerepel, hogy én is megcsinálom. Viszont lenne egy kérdésem. Sehol sem szokott igazi magyar abc lenni (ékezetes betűkkel), és én ezt úgy hiányolom, nem lehetne kipótolni ezt az sort ezekkel, mármint amivel lehet, mert az Í-re semmi sem jut eszembe? (pl. á - ág, é - érme, ó - óra, stb.)
Köszi. Ja és nagy gratula a tervezésekhez.

ancsa írta...

Én is erősen gondolkodtam ezem...
Az ékezetes betűket még meg lehetne oldani, de mi lesz a dupla, sőt tripla betűinkkel?
A rendes magyar ábécé "tagja" pl a dzs betű ís! :-))) Sőt, az egyetlen ly-nal kezdődő szavunkat is elég nehéz volna "képbe önteni" :-)))

Mindenesetre gondolkozom még a dolgon!

Moklin írta...

Most miért? :o)
Dzs - dzseki, de választhatod a Dzsenifert is, mert az is így kell írni
lyuk - pedig lehetne egérlyuk, vagy rókalyuk, valami aranyos formában.
A dz mondjuk tényleg nincs ötletem....