péntek, május 23

Lassú RR - Pergőkének

Kész vagyok Pergőke legújabb házikójával:
Már tavaly is tetszett ez a házikós sorozat - csak azért nem csináltam még ilyet magamnak, mert nem igazán tudom, mit is kezdenék vele...

Szóval a minta nagyon aranyoska, de a kontúrozás eléggé megviselt! Két este hímeztem, és három este kontúroztam! 18-as rusztikus aidán van, két szállal, szóval maga a hímzés is nagyon tömött, nehéz szépen a szálak közé szúrni a kontúrt... Azért megküzdöttem vele!

Most így néz ki az egész kendő egyben:

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Ancsa!
Nagyon köszönöm. Tudom, hogy nehéz anyagot választottam,de jól mutat rajta a minta.
Nálam kép lesz belőle a hálószobai komód felett.
Verus tegnap nézte az ABC-t, elégedetlen, hogy még csak hármat varrtam ki. :)
Pergőke

Clinique-Bogi írta...

Nagyon mutatós!

Sofie írta...

Szép lesz! Nálam is hasonló volt a hímzés és a kontúrozás aránya:-)