kedd, május 20

Lassú RR - Tündérkének

Négy este alatt készült el ez a kis aranyos képecske Tündérkének, ami majd Anna baba magasságmérőjét fogja díszíteni - tizenegy "társával" együtt. A minták Beatrix Potter mesefigurái: Nyúl Péter és a többiek. (Nem nagyon ismerem ezeket a meséket - még régen, mikor a Templom utcában laktunk, és volt kábeltévénk, akkor néha egy-egy részt elcsíptünk a Minimaxon. Mégis, mikor Alma meglátta a magasságmérőt, egyből tudta, mi ez, még a történetekre is emlékezett. Egyet el is mesélt nekem!)
Az RR naplóban előttem többen írták, hogy többször is elszámolták a mintát, ezért elővigyázatosságból előre berajzoltam az anyagra a 10 x 10-es négyzeteket. (A fotón is látszik a kimosható filc...)

Már csak 3 kendőre nem hímeztem a 12-ből: Pergőkéére, Fitriére, és Moklinéra. Pergőkéé, már itt van nálam, és várja, hogy sorra kerüljön. Nem kell soká várnia - vígasztalanul esik az eső, nem tudok ma a kertben dolgozni, a férjem sincs itthon, úgyhogy főzni sem fogok... úgyhogy ha Emese elalszik, már neki is esek a hímzésnek!

3 megjegyzés:

Sofie írta...

Aranyos lett! Én még két kendőre fogok hímezni (Kriszti és Fitri). Van már ötleted Ancsa, hogy milyen lesz a következő kendőd?

ancsa írta...

Már gyúrunk a következő körre???
:-)))
Még nincs ötletem, de valamit csak sikerül kitalálni...

Sofie írta...

Nem gyúrunk, csak csöndben mindenki gondolkodik, tervezget :-)))))