vasárnap, június 8

Kész! Íme, a "tökéletes" terítő

...nem, nem én neveztem el így!
Anyunak annyira megtetszett ez a mintakendő, hogy ő volt az, aki a fenti jelzővel illette ezt a kis szösszenetet, amit tegnap este be is fejeztem, még a F1 időmérő szünetében gyorsan ki is mostam, és ma reggel vasaltam-rojtoztam.

Meg kell valljam, ez a kompozíció annyira tetszik nekem is, hogy kénytelen leszek még egyet csinálni - magamnak. (Az első példányt rögtön odaajándékoztam anyunak. Nem bííírom a dícséretet! :-)))

Nem baj, úgyis megérkeztek az e-Bay-en rendelt vásznaim, kezdhetek kísérletezni!

4 megjegyzés:

helen írta...

Tényleg nagyon jó ez a mintakendő!

csicsóné írta...

Nagyon szép szerintem is a terítő!
A szélét pelenkaöltéssel dolgoztad el,mielőtt rojtoztad?
Lelkes olvasód:Melinda

ancsa írta...

Igen - perlével végigmentem rajta pelenkaöltéssel. Szebb megoldás, mintha géppel visszaszegném, és kevésbé macerás, mintha azsúroznám...

Köszönöm a dícséretet!

Névtelen írta...

Ezt a terítőt büszkén mutogatom majd mindenkinek:" Ancsurkám csinálta, ugye gyönyörű." Éva