vasárnap, július 13

Amigurumi - 編み包み - Mi???

Mostanában szégyenszemre elég kevés hímzést mutogattam...
(Egy nagyon szép dolog van készülőben, csak nagyon lassan haladok vele.)

Viszont rákaptam a horgolásra.
No, nem valami nagy volumenű munkára kell gondolni, csak pár gyorsan elkészíthető, kedves apróságot gyártottam mostanában.
Íme:

Amigurumi - horgolt, kitömött játékfigura

A japánokál külön folyóiratuk van e hobbi kedvelőinek, sőt, ugyanolyan kiteket is lehet kapni, mint nálunk a keresztszemesek. (minta, fonal, tömőflíz, gombok...)
A minták általában nagyon egyszerűek: csak rövidpálca, körbe-körbe. A dolog lényege, hogy hogyan varrják az egyes darabokat össze, hogyan dekorálják utólag, (hímzéssel, gombszemmel, gyönggyel...), és milyen érdekes színösszeálllításokat használnak. (A japánok pl. imádják az aránytalanul nagy fejű, furán varrt arcocskájú figurákat - nos, lelkük rajta...)

Vicces kis hobbi, gyorsan készül, látványos, és még a felnőttek is elmosolyodnak, ha meglátják...

12 megjegyzés:

helen írta...

Nagyon jók! A kutya tetszik a legjobban!!!

ancsa írta...

Sejtettem ám, hogy az lesz a kedvenced! Lehet, hogy Dönci rokona?

Sofie írta...

Nagyon szuperek! Nekem a teki a kedvencem:-)

Tündérke írta...

Nagyon aranyosak :-)
Nekem is a multikolor teknős tetszik a legjobban :-)

helen írta...

Mindenképpen. Max. távoli.

Névtelen írta...

Zsófi szerint; teknős a legszebb. Nekem mind tetszik. Éva

Dominika írta...

Ezek nagyon cukik, főleg a teknős:)
Van ezekhez valahol leírás?

Sofie írta...

Nagyon jó lett a cica, ami a jótékonysági dologra született, ide nem teszed fel a képet? Jössz hétfőn? Elhozod meggyömöszkölni? :-)

ancsa írta...

Dominika!
Elég sok leírást találni a neten... A Picasa keresőjébe beírod, hogy amigurumi - és máris tucatszám dobja ki az eredményeket! Sajnos a leírások nagy része japánul van, de a horgolásmintákat azért le lehet követni.

Sofie!
Elviszem hétfőn a macsekot! :-)

Dominika írta...

Köszi!
Megnézem:)

boros1124 írta...

Nagyon tetszenek! A kutyus és a teki a legjobb szerintem. Elfogadnám mindet. :)
Nem tudnál adni egy könyv vagy újságcímet nekem? Úgy döntöttem, hogy megpróbálkozom ezzel is. De gondolom értelem szerűen nincs benne semmi minta vagy bemutató mondjuk egy Aranykézben, főleg, hogy az kötésminta könyv.
http://www.konyv-konyvek.hu/book_images/83a/999634983a.jpg

Unknown írta...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ