szerda, július 30

Újabb díjat kaptam!


Katbo-tól kaptam ezt a díjat, akit a napokban volt szerencsém megismerni - bár csak telefonon keresztül... Ő nagyon szép dolgokat varr, "levendula babái" egészen elvarázsoltak! Én csak irígykedem, mert a varrógéppel ilyen közeli barátságban nem vagyok - csak próbálkozom időnként, mikor van egy kis lehetőségem és időm a gépet előrámolni...
Egyébként - remélem, Réka nem haragszik meg érte, hogy itt kikotyogom - őszinte rajongója vagyok párja munkáinak is!

No, tehát a díjról:

1. A díj képét kiteszem a blogomban.

2. Ideírom a linkjét a személynek, akitől kaptam.

3. Jelölök 7 további blogot.

4. Idelinkelem a jelöltjeimet.

5. Üzenetet hagyok a jelöltjeim blogjában.

Rettentő nehéz hét blogot megjelölni, nem csak azért, mert a magyar kreatív-blogolók köre azért - legyünk őszinték - elég szűk. Szegről-végről mindenki ismer már mindenkit, és minden általam rendszeresen látogatott blogban találok valami inspirálót, valami egyedit, valami különlegeset. És ha egy blogban elkezdem böngészni a linkeket, akkor megintcsak kincsekre lelek...

Most nem is leszek tekintettel arra, hogy ki kapott már ilyen díjat, vagy ki nem. Megpróbálom felsorolni azt a hét blogot, amelyik a legnagyobb hatással van rám, nap mint nap.

Íme a jelöltjeim:

Tündérke, aki gyönyörűen hímez, gyöngyöt fűz, olyan türelemmel készíti azokat a hatalmas mintákat, amire én sosem lennék képes...
Enigma, aki hihetetlen ékszereket varázsol...
Clinique-Bogi, akinek nagyszerű érzéke van a színekhez...
Ibcsy, aki szintén olyan szépeket varr, amiről én csak álmodom...
Tűzlili, aki bármihez nyúl, abból remekmű lesz...
Kicsikató, - mostmár látszik, mennyire irígylem azokat, akik igazán tudnak varrni...
Amotae, aki nélkül neki sem álltam volna a blogolásnak, és minden nap újabb kincseket kutat fel a világ blogjaiból...

4 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen!!

Én meg a kötött és horgolt állatkáidtól vagyok elképedve... annnnnnyira szeretnék egyszer így kötni és horgolni... Na, majd egyszer, hátha:) Addig is olvasgatom a blogodat kárpótlásképpen:)

Clinique-Bogi írta...

Nagyon szépen köszönöm!

Ibcsy írta...

Köszönöm:-)

Csatlakozom Kicsikatóhoz. Imádom a kötött, horgolt mindenfélédet. És csak bámulok, és vágyakozom, hogy majd egyszer én is....

helen írta...

Köszönöm szépen :) Jól esett tőled a díj!