szerda, július 23

Kreatív Blogger Award

...csak egy pillanat erejéig az előzményekről...

Most érkeztünk haza, az előző két napot Tihanyban töltöttük.
Már szinte hagyomány, hogy mi csak olyankor megyünk a Balatonhoz, amikor szakad az eső, és röpködnek a mínuszok. Így aztán idén sem sok kárt tettünk a fürdőruháinkban...

Mikor a gyerekek ágybavezénylése után bekapcsoltam a gépet, a postafiókomban sok-sok meglepetés várt!

Az elmúlt két nap alatt megkaptam a Kreatív Blogger díjat! Sőt, rögtön hat kedves blog-tündértől is egyszerre!
Tűzlili, Clinique-Bogi, Csicsóné, Sofie, Amotae és Ibcsy is jelölt erre a díjra az elmúlt két nap alatt!
Nagyon szépen köszönöm, hogy rám gondoltatok, Lányok!

Íme a szabályok:

1. Kiteszem a logót a blogomra.
2. Belinkelem azt a személyt, akitől kaptam.
3. Megnevezek 5 blogot.
4. Belinkelem a blogokat.
5. Majd üzenetet hagyok náluk erről a tettemről.


Nehéz dolgom van, mert ötnél sokkal, de sokkal több kreatív blogolót ismerek!
Ráadásul sokan már meg is kapták ezt a díjat!

Íme, az én öt jelöltem:
Amy, Ditti, Edelweiss, Hortenzia, Kergiz

4 megjegyzés:

Katbo írta...

Gratulálok a díjhoz.
Gyönyörűeket készítesz.
Köszönöm a segítséget.

Katbo írta...

Nézz be hozzám, meglepetés vár.

carol31 írta...

Hozzám is kukkants be! ;-)

Polly írta...

Nézz be hozzám, kérlek! :)