vasárnap, augusztus 3

Pávás szatyor - Peacock tote

Ha már elővettem tegnap a varrógépet, akkor ma gyorsan befejeztem a pávás szatyorkámat!

(Kettecskén vagyunk itthon Emesével, mert Alma apával Németországban nyaralgat. Mikor Emese alszik délben, akkor képtelenség kinn a kertben dolgozni, mert 1000 fok van, úgyhogy lelkiismeretfurdalás nélkül foglalkozhatok a kézimunkáimmal...)

Az anyag 28-as Monaco vászon - úgy néz ki, mintha natúr len volna, pedig 100% pamut. Talán kicsit vastag, de finom puha, nagyon jó vele dolgozni. Épp a vastagsága miatt döntöttem úgy, hogy táska lesz belőle. A hímzést azért belülről befedtem vetex-szel, de a lehető legegyszerűbben varrtam össze.Kipróbáltam az új multicolor DMC fonalak közül párat - talán elsőre meghökkentő ez a hűvös türkíz ezen a natúr színű alapon, de éppen ezért tetszik!Here is an other variation on traditional hungarian patterns.
Stitched on 28 count Monaco by Charles Craft, and floss DMC 4030

I hope you'll like it!

18 megjegyzés:

helen írta...

Le a kalappal!

KicsiKató írta...

Nagyon szép lett! Nem fogod sajnálni használni?:)) Itt is közelít a hőmérséklet az ezer fokhoz, de alig tudom rávenni magam, hogy bármit is csináljak... Pedig vár rám megkezdett xszem, goblen, varrás, tervben meg... :)))

ancsa írta...

Háááát, krumplit-hagymát nem fogok bele vásárolni! :-)))
Akkor lesz rá szükségem, amikor majd újra dolgozom - kell egy vállraakasztós táska kottáknak, estélyi blúznak, néha egy cipőnek...
Szóval azért nem szánok neki nagyon strapás életet!

manyesz írta...

Nagyon szép lett a táskád, és, a hímzés is, igazán különleges ezzel a kékkel,tetszik. Gratulálok:)))

Daffycat írta...

Beautiful peacock pattern! I must let my SAL partners know about your lovely chart!

gudi stickt wieder írta...

Its very geat, thank you so much for sharing.

Nancy írta...

Hello,
I just founds your free patterns today, and they are so beautiful! I have printed them and look forward to stitching them. I hope you will continue your alphabet - it is gorgeous! Thank you!
Nancy

alarttex írta...

Thank you is beautiful!
Maria del Valle

Fée Clobouclett' írta...

Hello Ancsa !! I 'm very happy to be on your beautyful blog ;o)
I thank Aurelle for giving me the link !! I can't understand what you wrote ... only your ideas count for me !!! go on this blog !!! and thank you ;o))
biz breizh and dzing !! ( I 'm a fairy)

Isabelle írta...

Really gorgeous !
I love it.

Névtelen írta...

Merci pour cette belle grille

Névtelen írta...

Kedves Ancsa!

Nem írok blogot, de néhányatoknak rendszeres olvasója vagyok.
Nagyon szeretem a kézimunkáidat.
Ez a mintakendő úgy megtetszett, hogy ki is varrtam. Szeretném Neked megmutatni, csak nem tudom hogyan tehetnék fel ide képet?
A forgórózsádat is kivarrtam.
Ahogy Te a kék színhez vonzódsz, úgy varrom én most lelkesen a bordó színátmenetes mono keresztszemeseket.
Gratulálok a kislányaidhoz, nagyon helyesek.
Üdvözöllek
eti

ancsa írta...

Kedves Eti!
Ide közvetlenül nem tudsz képet csatolni, de ha küldesz nekem fotót e-mail-ben, akkor én nagyon szívesen kiteszem a blogomra!

Teréz írta...

Gyönyörű munka!Hát igen én még a piros,fekete,fehér hímzéseket használom,de kifogom próbálni a színeket!

eli írta...

Elkepesztoen gyonyoru a blogod, es imadom a mintaidat...es ez a szatyor...bizony nem semmi...nekem naaaagyon tetszik...rem ugyes vagy. Elina Szlovakiarol.

Stickerin M.B. írta...

Thank you for this wonderful freebie.

Marion

bdcouture írta...

Bravo pour votre très beau blog!! Merci pour vos jolies grilles!
Bonne journée!
brigitte

Unknown írta...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ