csütörtök, szeptember 18

Helyzetjelentés...

Eléggé el nem ítélhető módon elég rég nem írtam... nincs mentség.

Az utóbbi két hétben nem sok dolog történt velünk.
Alma elkezdte az ovit, elindult a Varázs-ovi is. Ahogy beköszöntött ez a cseppet sem kellemes őszi idő, rögvest kiderült, hogy az összes hosszú ujjú pólóját kinőtte, valamint harisnyája is csak egy maradt, ami még elég hosszú. Így aztán egy rakás új ruhát kellett neki vennem, és persze új ovis cipő, tornacipő...

Találtam a közelben ovis zenés tornát, (ők "fantázia aerobiknak" hívják :-))), sőt, még karate oktatást is, úgyhogy megnézzük a helyet, és Alma kiválasztja, hogy mit szeretne csinálni.

Emese sajnos úgy döntött, hogy az eldobható pelusokat nem bírja. Már szinte állandóan vörös a kis popója, akármilyen sűrűn cserélem a pelust, és akármilyen csoda-kencemencét használok. Így aztán úgy döntöttem, hogy akármennyivel is több macerával jár, mégiscsak kipróbáljuk a mosható pelenkát. Persze tudom, hogy jóval több munka lesz vele, de ha nem lesz szegény kis popsija ilyen csúnya, akkor vállalom. Ja, és ezzel egyidőben nekiálltunk a bili-próbálkozásoknak.
Az okosok és tapasztaltak azt mondják, hogy a textilpelusos gyerekek jóval hamarabb lesznek szobatiszták. No, kíváncsi leszek!

Tegnap este - idén először - befűtöttem. Szerencsére, ezzel a fabrikettel sokkal könnyebb a dolgom, és a lakás sem lesz füstszagú.
A hidegre való tekintettel előszedtem a jó kis zoknifonalaimat, és nekiálltam zoknit kötni.

Hímzés-téren nem sok minden történt. Illetve, amiket csináltam, azokat sajna nem mutogathatom, mert csupa ajándék, meg meglepetés... ;-)

7 megjegyzés:

helen írta...

Jó, hogy írtál :)
Zoknikötésen én is elmélkedek egy ideje, nagyon tetszenek. Az tart vissza, hogy már most sajnálom azt a szegény zoknit, mikor kikopik és dobhatom ki... :S

Veronique írta...

Your blog is so lovely, thank you for yours free charts.

cathy from France írta...

Your blof is so lovely and I wonder if you agree do help me in Franch to translate the cat's explanations that you made in wool.....

Please do not hesitate to visit my blog : I am a French cross stitcher!

Thanks a lot for the lovely cats free charts
CATHY

Zorka4 írta...

Szia,
hidd el a mosható pelenka egyáltalán nem macerásabb, mint az eldobhatós, hiszen mosni egyébként is kell :)
És ahogy olvasom a blogod, Te minden kézimunkára képes vagy, még a végén magadnak varrod a pelusokat is. Én is így kezdtem és lassan függő leszek:)Szóval hajrá, hidd el szuper lesz.
Kinga

ancsa írta...

Én is gondoltam már rá, hogy pelust varrjak, de a varrógépem azért nem egy oroszlán... A Monapel pelusok, amiket vettem, lock-kal vannak varrva, az meg nekem nincs...

Mindenesetre plusz betéteket még fogok varrni, csak némi flanelt kéne beszereznem. Vagy lehet, hogy néhány tetrát beáldozok?...

Zorka4 írta...

Az én varrógépem egy ősi Elnita, nemtom hány éves, mert használtan vettem :) És nincs lockom sem, ezért a pelusaim szélei még nem tökéletesek a cikcakkal, de használhatóak, és olyan pelus is van, amit nem kívül varrsz össze. Szóval ez ne tartson vissza :)
Én is így kezdtem, átázással, bénázással 9 hónapos gyerekkel, de már nem cserélném vissza.
Imádom varrni, nézegetni, olyan gyönyörű benne.
Ja és vannak olyan pelusok is, amik All-in-One típus, mint az eldobható

Unknown írta...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ