csütörtök, október 23

Kipécéztek....

Új játék terjed a blogolók között. Ez azért tetszik, mert segít kicsit jobban megismerni azokat az embereket, akiknek az írásait nap mint nap olvassuk, de mégsem ismerjük őket igazán...

Engem a mai napon ketten is "kipécéztek" : Amotae és Zorka4
A feladat: írjak magamról olyan dolgokat, amiket egy átlagos blogbejegyzésből nem lehetne megtudni.

A szabályok:
1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett

2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi

3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba

4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.

Igyekszem összeszedni pár dolgot, ami talán érdekes lehet...

1. Rettenetesen sokat beszélek. Mostanában magamban is... amióta a napi kommunikációm 80 %-a kimerül a "Kérsz hamit?- Megnézzük a pelust? - Építsünk tornyot! - Jaj, oda nem mássz fel!" - jellegű szövegekben, egyre nagyobb az igényem arra, hogy hangosan gondolkodjak. Néha még babakocsi tologatás közben is rajtakapom magam... :-)
2. Az egyetlen étel, amit gyerekkorom óta utálok, a sóskafőzelék. Kedvenc ételem viszont több száz is van!
3. Papucsmániás vagyok. Régen inkább cipőmániás voltam, de az otthonülő életmód miatt váltottam a papucsmániára.
4. Szeretnék gazdag lenni. Nem szégyen az... Illetve tulajdonképpen azzal is megelégednék, ha a férjem olyan jól keresne, hogy nekem semmi más dolgom ne legyen, csak a gyerekekkel lehessek, a családi életet szervezzem, és az alkotási vágyamat korlátozások nélkül kiélhessem...
5. Rettenetesen dühít, amikor vasárnap déli 12-kor csörög a telefon, és közlik velem, hogy nyertem egy kétszemélyes luxusutazást. Jobban utálom a telefonos direktmarketinget, mint az aluljáróban a szórólap-osztogatókat, azokat legalább ki lehet kerülni - ezek viszont a saját otthonomban zavarnak...
6. Szeretem a fából készült tárgyakat. Szeretem a fa tapintását, melegségét, illatát.
7. Boldogult szingli koromban volt szobacicám. Mostanában már nem igazán szívlelem a macskákat. Főleg, amikor a kert frissen felásott - felkapált részében... izé... végzik a dolgukat.

...és akikről én szeretnék pár személyes apróságot hallani:

Györgyi, Moklin, Tündérke, Sofie, Tűzlili, Clinique-Bogi, Ditti
érezzétek Magatokat kipécézve!


5 megjegyzés:

pjutko írta...

Örülök, hogy Téged is picit jobban megismerhetlek!
Én csak egy apró meglepit szeretnék mutatni Neked, itt nézd meg:
http://pjutko.blogspot.com/2008/10/olltart.html
Jucus

Lorix írta...

Ugyan megelőztél a listáddal, de így is szívesen olvastam!!!

Azért a rend kedvéért utólag is kipécézlek!!!

Sofie írta...

Érdekes volt olvasni, amit írtál!

Moklin írta...

Aranyos a cipőmániásból papucsmániába váltás. Változik a világ. :o)

Bnorka írta...

Én is felkértelek volna, de már megtetted :) De a blogomban megneveztelek. Jó volt olvasni!