szerda, október 22

Sose lehet elég korán kezdeni...

...az ünnepekre való készülődést!Ma reggel fejeztem be ennek a Mikulás-figurának az összeállítását. Még kap majd egy puttonyt is, de azt még ki kell találnom - lehet, hogy az horgolva lesz a jobb tartás érdekében... Jó sokat bontottam, mire minden alkatrész olyan lett, ahogy én azt elgondoltam - végül egész jó lett, azt hiszem. Hogy jól üljön a polc szélén, egy kerek babzsákot varrtam bele, így kellően "farnehéz" a Mikulásom.

Ha valakinek megtetszik akkor szívesen közzéteszem a leírását is, tulajdonléppen az elkészítése nem olyan nehéz - egyedül a csízma elkészítéséhez kell némi "zoknikötő tapasztalat" - vagy legalább egy kis merészség! ;-)

26 megjegyzés:

helen írta...

Nagyon ügyes vagy :)

Ibcsy írta...

Nagyon aranyos lett ez a Miki:-)

Klematisz írta...

Jaj, nagyon édesek a Mikulások...én már alig várom a decembert! :)

mammka írta...

Nagyon helyes a Mikulás!! csodaszépek vaygtok a ygerekekkel!
Ha nem haragszol,én is feltettem a blogomba a hőtérképet.

Zorka4 írta...

Jaj, de édes! Én kérhetném a leírását, hátha jut majd egy kis időm rá :)
Köszi szépen.

ancsa írta...

A leírás jópár gépelt oldalnyi, úgyhogy nem tudom ide feltenni, de aki ad emilcímet, annak szívesen elküldöm majd pdf-ben.
Még egy kis türelmet kérek, mert szeretném az anyagot szépen letisztázni, és néhány magyarázó rajzot is csinálok hozzá...

Zorka4 írta...

Én tudok várni :) Addig, ha kis időd lesz, nézz be hozzám, mert kipécéztelek egy kis játékra :)

helen írta...

Önismereti játékra hívlak :) Kipecéztelek!
http://xszem.blogspot.com/2008/10/kipecztek.html

Smily írta...

Nagyon szép!
Bocsanot hibaért, tudom madyarul :)

mazsola írta...

Ez nagyon helyes! Ügyes vagy! Esetleg tényleg készül leírás? Elkunyizhatnám majd egyszer?

ancsa írta...

A leírás készül! Még egy-két nap türelmet kérek, és akkor, aki ad emilcímet, annak elküldöm!

gabella írta...

Tök jó ez a miku! Lehet, lenyúlom! Nem baj? És berakhatlak a kedvenceim közé?

( http://gombolyag.blog.hu )

ancsa írta...

Gabella!
Megtisztelsz vele!

A Miki leírás szerintem holnapra "nyomdakész" lesz, természetesen mindenkinek rendelkezésére áll majd!

mariah írta...

Szia Ancsa !
Nagyon jó lett a Miki is, már egy ideje gyönyörködöm a munkáidban.
Felvettelek a kedvenceim közé, remélem nem haragszol érte. Aranyosak vagytok a kis tündérkéiddel.

majonez írta...

Tetszik nagyon a miki! Rámragasztottad vele az ünnepi hangulatot, mostantól én is ilyesmivel szeretnék foglalkozni. :) A leírásról sajna lemondok, hiányzik hozzá a zoknikötő tapasztalat. :)

nöné írta...

Szia Ancsa! Ha időd engedi, kérlek, nézz be hozzám, elkészült a Miki.

névtelen írta...

Szia Ancsa!
Véletlenül találtam hozzád, nagyon tetszenek a munkáid.A kis Mikulás-figurában azonnal beleszerettem.
Ha nem tartod tolakodónak ,akkor elkérném a leírást.Elöre is köszönöm !

Zita

Címem:szantozita@aol.com

Karina írta...

Kedves Ancsa! Csak most találtalak meg és a Mikudat. Beállhatnék én is a sorba, hogy elkérjem ennek a figurának a leírását?
Előre is köszi,
alfaro.carina@gmail.com

Carol írta...

Nagyon helyes a miku, ügyi vagy! :) Én is szeretnék kérni egy leírást, ha lehet: carol kukac eaglesoft pont hu Köszönöm!!
K.

Krisztaa írta...

Szia Ancsa!
A mikulás tényleg nagyon aranyos, de igazság szerint a többi munkád is tetszik nagyon :) Örülnék, ha elküldenéd a leírást nekem is.
Köszönöm előre is!
Kriszta
krisztina.vass@gmail.com

mhegeds írta...

Szia!
Elküldenéd nekem is a mikulás leírását, mert egyszerűen szuper :))

mhegeds@gmail.com


Köszi előre is!
M.

plankaagi írta...

Szia!Most leltem erre a tündéri mikulásra.Hasonlót már próbáltam,de ha elküldenéd a leírását nekiveselkednék ennek is.Köszi!Ági
plankaagi@indamail.hu

Csilla írta...

Nagyon aranyos! Nagyon szeretnék egyet én is kötni a kislányomnak. Örülök, hogy Rád találtam, és, hogy ilyen kedves vagy, és szívesen odaadod a mintát. Köszönettel én is kérném szépen. :)
csillaveresnekukacgmailpontcom. Köszi!

Anna Fehér írta...

Szia :) El tudnád nekem küldeni a leírását?
feher.panni@gmail.com

Névtelen írta...

Szia Ancsa! Nekem is elküldenéd a leírását? Előre is köszönöm.:)
evppolo@gmail.com

Irénke Feketéné írta...

Szia, el kérném én is a leírását.
irenke.feketene@gmail.com
Előre is köszönöm! :)