szerda, október 15

Trambulin új ruhában

Akkor kaptuk apuéktól ezt a trambulint, amikor ide költöztünk ebbe a házba. Nagyon jó kis tornaeszköz - Alma imád rajta ugrálni, olyankor is le lehet vezetni a felgyülemlett "mozgási energiát", amikor kinn éppen rossz idő van.
Az eredeti védőhuzat vékony szivaccsal bélelt műanyag fóliaszerűségből volt. Az idő nem repült el felette nyom nélkül: egyszer Alma próbálta ki rajta, hogy jól vág-e az ollója, később valami játék kihasíthatta, és az utóbbi időben a varrás mentén ez a műanyag izé egyre több helyen kezdett el felhasadozni. Ez persze Emesét is arra ösztönözte, hogy körömnyi darabkákat tépkedjen a szivacsbélésből...
Hamar meguntam, hogy folyton apró szivacsfoszlányokat gyűjtögessek, így készítettem egy új huzatot a trambulinnak. (Bő egy hétig teljesen huzat nélkül volt az ojjektum, így sajnos kilátszanak a rugók, és a kicsi számára úgy azért balesetveszélyes volt...)
A huzat mintás farmerból van, és alábéleltem egy réteg polár anyaggal. (Még régen, egy kiárusítás alkalmával bespájzoltam polárból, de ennek például elég lehetetlen színe volt: mint egy láthatósági mellény. Mindegy, óccsó volt, jó célra felhasználtam...)
Emese alvásideje alatt - mint egy egyszemélyes Laokón-csoport - megkűzdöttem a 320 centis anyagkígyókkal, és mire a kisasszony felébredt, elkészült a Mű!

5 megjegyzés:

Amaranta írta...

Minden elismerésem! Nekünk is van, nekem már az is nagydolog, hogy összeraktuk anno!

Meghajolok a szakértelmed előtt!

helen írta...

Nagyon okos ötlet!

Sofie írta...

Nagyon ügyes vagy! Erre azért nem kérlek, hogy hozd el hétvégén megmutatni :-)

ancsa írta...

Hááát szakértelem az azért nem nagyon kell hozzá... elég, ha az embernek elég választékos a szókincse. (Főleg, amikor az alsó szál az utolsó 30 centinél fogy ki... :-)

Clinique-Bogi írta...

Boldog szülinapot!