kedd, november 11

...inkább az én gyerekeimről...

A sapka-sálas bejegyzés után Gabella kérte, hogy mutassam meg, hogy mutat ez a sapó Emesén.
Nos, Emesét nagyon nehéz lefotózni. Mihelyt meglátja a kezemben az apparátot, azonnal működésbe lép nála egy kis "hiperaktivitás-kapcsoló", és onnantól fogva egyetlen másodpercig sem tud nyugton maradni.
Kénytelen voltam hát beültetni az etetőszékbe, hogy lefotózzam a vadiúj sapijában, de amint a képen is jól látszik, igen-igen zokon vette ezt az inzultust.

Szóval végülis itt a kép, így néz ki a kis sapka gyerekfejecskén:

Aki figyelte a korábbiakat, az látja, hogy Emesén itt nem a bújtatós sál van! Emese kb 10 másodperc alatt rájött, hogyan lehet ezt a sálat levenni magáról, úgyhogy inkább csináltam neki helyette egy helyes kis kámzsanyakat. Ettől nem olyan könnyű megszabadulni! :-)
Ezt a praktikus jószágot azonban Alma is elirigyelte, úgyhogy neki is készítettem egyet.
A fonal nagyon jó minőségű, 100% gyapjú, fincsi, pihe-puha. (Lana Grossa Merino 2000 print)
Még pont annyi van belőle, hogy Alma is kap belőle még egy sapkát is - persze nem ilyen babás fazont, hanem valami nagylányosat!

S ha már Almáról is szóltam:
Ha Emesét lefotózom, akkor Alma is azonnal jön, hogy anya, engem is fényképezz le! - és akkor őt is le kell ám fotózni! Ő aztán direkt élvezettel pózol a kamerának! Igazi díva! (Bár amikor épp hisztizik valami kis semmiségért, olyankor leginkább operettprimadonnának hívjuk...)

1 megjegyzés:

gabella írta...

Köszi!!!!!!!!!! Nagyon aranyos a sapi, és nagyon szépek a lánykáid! Pusz!