csütörtök, december 18

Karácsonyi dísz a lányok szobájába

Idén nem csináltam adventi koszorút...
Emese már elég ügyesen felér az asztalra, (és ha nem, hát felmászik egy székre), szóval semmi sincs biztonságban, ami nincs a plafonra szegezve. Így csak egyszerűen gyertyát gyújtunk vasárnaponként.
A karácsonyfa is...hát khmmmm... veszélyben lesz, attól tartok.
Viszont szerettem volna, ha a lányok szobájába is beköltözik a karácsonyi hangulat, ezért a filcből készült díszek, és textil szaloncukrok néhány darabja - kiegészülve pár csillogós fonalból horgolt gömböcskével karácsonyi dísszé alakultak!A (mű)borostyán koszorút készen vettem, sajnos nem volt lehetőségem olyan kreatív boltba eljutni, ahol megkaptam volna azokat az alapanyagokat, amiket szerettem volna.
Az egészet a csillárra akasztottam, így Emese kis kacsóitól távol van. Emese mindig csodálattal nézegeti a csillogós díszeket, Alma pedig hozzájárult a készítéshez egy maradék fonalból készült angyalkával...

3 megjegyzés:

Ibcsy írta...

Aranyos lett.

Violini írta...

Ez nagyon jó ötlet!Jövőre csinálok ilyen hangulati elemeket a gyerekeknek.Idén még nincsenek lámpák :-)

Sofie írta...

Jó ötlet a magasra tett dísz, és szépek lettek a mézesek is!