szerda, január 14

Emese pulcsija

Elkészült egy kis pulcsi Emesének:Sajnos csak ilyen "kiterített" fotók készültek róla, mert a kis modellem nem volt hajlandó a kamera elé állni - illetve egyetlen másodpercig nem maradt nyugton, hogy akár egyetlen jó kép is készülhessen róla... (de igazán jól áll a kiscsajnak, higgyétek el!)

(Fonal: Lana Grossa - Merino 2000 - 100% gyapjú)
A nyakánál kezdtem raglánnal lefelé, az egész darabot egybe kötöttem - így egyetlen varrás sincs rajta. Az alján kicsit bővül, így a színei ellenére mégis lányos darab. A kézelő passzéjánál kipróbáltam a rugalmas befejezést - még sohasem csináltam ilyet, de kiválóan sikerült.

10 megjegyzés:

Clinique-Bogi írta...

Nagyon csajos! :-)

nöné írta...

Nagyon szép munka van ezen a csinos pulcsikán!

Judit írta...

Hú, én ezt azért megnézném a lányodon is! Nagyon jól sikerült!

Tündérke írta...

Nagyon szép lett, aranyosan kislányos :-)

Györgyi írta...

Nagyon szép!
Külön gratula ez egybekötéshez!
Igazán mutatós darab.

majonez írta...

Nagyon csini darab! És én is úgy szeretném a tulajdonosán látni...

Pillle írta...

Nagyon profi munka! Szép lett!

ancsa írta...

Hétvégén, ha megyünk a nagymamáékhoz, akkor biztosan ezt fogjuk felvenni, és akkor próbálkozom újra fotózni! Remélem, most lesz, ami sikerül!

Zorka4 írta...

Hát ez tényleg egy tündéri darab. Biztos jól áll a lánykádon.
Gratulálok!

Ibcsy írta...

Meseszép!