péntek, február 20

Bohóc-baba

Amióta sokan tudják rólam, hogy mindenféle marhaságot szoktam kötni, a rendelkezésre álló maradékokból, azóta ismerőseim gyakran meglepnek némi fonallal.
"Nagyon régen vettem valahol, már nem is emlékszem, és csak úgy kallódik otthon, mert soha nem fogom felhasználni..."
Én meg örülök neki! :-)))

A mostani "főszereplő" fonalat is így kaptam egy kedves hímzős barátnémtól, még tavaly. Már akkor egyből tudtam, hogy bohóc lesz belőle, de akkoriban épp túl voltam egy tucat lusta macskán, és épp azt gondoltam, hogy ezt a műfajt most kicsit pihentetjük...

A Varázs-ovis farsangon Alma bohóc volt, arcfestéssel, profi jelmezzel, ahogy egy igazi bohócnak dukál. (A Varázs-oviba nem kell jelmezt vinni, mert van egy hatalmas jelmezes láda, telis-tele mindenféle ruhával, ott helyben lehet válogatni, és az óvónénik profi színházi arcfestékekkel átváltoztatják a kicsiket.)
A farsangi mulatságról hazaérve azt kérte, hogy csináljak neki egy bohóc-babát. Egyből eszembe jutott a tarka bogyós fonal, és hamarosan megszületett Ő:

14 megjegyzés:

Amaranta írta...

Beájulok, annyira jó!!!

Judit írta...

Egyetértek Amarantával! Annyira jó ez a fonál a bohóchoz!

nöné írta...

Bámulatos, irtó helyes és ragozhatnám még! Gratulálok!

Phan írta...

Eszméletlen jó lett a bohóc! De hát akinek ilyen tehetsége van, az bármiből tud alkotni. :)))

Anice kötős blogja írta...

Nagyon édes!

Katbo írta...

Almának minden vágya így teljesülhessen. Nagyon klassz lett.

Tündérke írta...

Fenomenális! :-)
Mintha a fonal ehhez a bohóchoz lett volna kitalálva :-)

Kataca írta...

Csodálatos!
Ügyes vagy nagyon, ezt már rég tudtam, de mindig újra bebizonyítod

Sofie írta...

Nagyon ügyes vagy Ancsa!

Polly írta...

Nagyon klassz lett!

gabella írta...

Nagyon profi lett a bohóc!!!!!!!!!!!!!!!

De a nárciszaid a mostani kedvenceim, le is szeretném őket utánozni, van már fonal is hozzá!

Zorka4 írta...

Nagyon szuper lett a bohóc! Gratulálok.

swarbli írta...

Annyira eredeti dolgokat csinálsz! Nagyon szeretem őket!

Unknown írta...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ