kedd, február 3

Mamusz...

Amotae-nál mindig történik valami. Időnként olyan linkgyűjteménnyel áraszt el minket, hogy elképesztő! Mindig talál az ember lánya valamit, amit feltétlenül meg kell csinálnia. Márpedig azonnal!
Most például a Drops 2009 tavaszi-nyári kollekcióját linkelte be alattomosan, hogy a kötögetni szeretők csorgassák a nyálukat. :-) Találtam is vagy féltucat kötnivalót, remekebbnél remekebbeket, amiket legszívesebben most azonnal elkezdenék...
Mivel ennyi szépség láttán az ember legszívesebben azonnal a kötőtű után nyúl, és mivel pulcsi-mennyiségű fonalam nincs itthon, ezért ezt a mamuszkát néztem ki első áldozatnak:Az itthon készleten levő maradék fonalból máris nekiálltam. Természetesen nem úgy csináltam, ahogy a leírásban szerepel. Először is, mert nem akartam, hogy bárhol varrás legyen rajta, másrészt mert ki akartam próbálni a zokni orra felől való kezdést. Szóval, végülis csak az ötlet Drops, és a végeredmény szerintem nagyon jó lett:

11 megjegyzés:

mammka írta...

Ezt nevezem!!!!Szuper lett!!!

Anice kötős blogja írta...

Jó a papucskád!
Min múlik, hogy keresztszemesből mit fogsz tervezni, mert lenne egy kérésem?

Pillle írta...

Klassz lett! Irigylem tőled, hogy csak úgy átalakítod a leírásokat. Örülök, ha a megadott módon megtudok kötni valamit :)

Emőke írta...

Szia! nagyon tetszik. A leirást megkaphatnám, szeretném én is ilyen formán megkötni. kösz Emőke

Katbo írta...

Hát nagyon jó lett. Nem tudok (még) ilyen profin kötni, de a belinkelt oldal láttán, teljesen lázba jöttem.
Szeretett sogórnőm az eredeti testvérét hozta nekünk ajándékba Izlandról. (ott aztán köt még az ovis is. Iskolában tananyag)

Timici írta...

Pillle Timivel vagyok egy véleményen, hogy de jó is lenne olyan profin kötni, hogy átalakítom a szabásmintát, vagy csak úgy magamtól kitalálok egyet.:o) Nagyon jó lett és tök jó gyors vagy, nekem ennek az elkészítése is napok kérdése volna:( pedig nagyon szeretnék én is egyet, meg a minipasiknak is, anyósomnál nagyon hideg a padló, pont jó lenne,
nagyon köszi, ha közreadod a leírást

ancsa írta...

No, mivel úgyis csak az egyik papucs van kész, a másik kötését lefotózgatom, és összedobok egy leírást! Kis türelmet kérek!

ancsa írta...

Anice!
Általában akkor és azt tervezek keresztszemesből, amihez épp kedvem szottyan. Ha van valami, amit szeretnél, csak írd meg, meglátom, mit tudok tenni az ügy érdekében! :-)

Anice kötős blogja írta...

Köszi Ancsa, télleg szeretnék valamit, egy szívet kihímezni. Lenne kedved mintát készíteni hozzá?

Timici írta...

jujj de jó! köszi előre is a képes leírást:o)))

nöné írta...

Nagyon csinos kis darab lett! A fotós leírást előre is köszi, mindig nagyon alapos vagy, klasszul lehet belőle dolgozni (pl. lusta macska, mikulás, csiguci stb.)