szombat, április 4

...fotók...

Íme, itt van pár fotó annak bizonyítására, hogy azért nem mellőztem teljesen a kézimunkát az elmúlt egy hónapban!

Az első képen Alma új mellénye, az alján azzal a bizonyos moduláris blokk-technikával:
(nagyon sokat vacakoltam azzal, hogy hogyan hozzam össze a blokkos részt a simával - nem is vagyok tökéletesen elégedett, de majd még fejlesztem a dolgot...)A következő képen Alma lányom a legújabb kis horgolt kendőjében.
(Ez annyira friss, hogy ma reggel fejeztem be. Alma szeretné megnöveszteni a haját, és mostmár elég "pulikutyás" a frizurája, így ez egy kompromisszumos megoldás...)
Az utolsó kép pedig csak néhány pár zokni...
(Még amikor akciós volt abban a bizonyos diszkont-boltban, akkor a papámmal együtt jól bevásároltunk, így most több, mint másfél kiló zoknifonal van itthon. Egy darabig elég lesz, azt hiszem... :-)))

9 megjegyzés:

mmama írta...

Nagyon szép dolgokat csináltál.
És szépek a fonalak is.
Az ilyen moduláris izéket mindig szájtátva nézem.

Pillle írta...

Nagyon tetszik a mellényke. Hogy Te miket tudsz...!

nöné írta...

Tetszik a mellény, fel tudja dobni a ruhát. A kendőcske is aranyos, jól áll a Leányzónak. A zoknik pedig szokásosan remek darabok!

Zorka4 írta...

Egyik szebb, mint a másik! Édes a lányod a kis kendőjében!

Szandrah írta...

Szia Ancsa! Alma kendője nagyon tetszik, igazán kedves benne! Esetleg leírnád, hogy készült? Én is csinálnék hasonlót a lányomnak, pont jó most, hogy ilyen meleg van! Köszönöm! A mellény is nagyo tetszik, de abba nem mernék belevágni ...

ancsa írta...

Szandrah!
Írj emilcímet, és elküldöm!
Egy német zoknikötős újságban volt, beszkennelem, és elküldöm, ha megfelel! (A leírás németül van, de van rajz is!)

Szandrah írta...

Ancsa, kedves vagy, köszönöm Az e-mail címem: szandra.oazis kukac gmail.com (szóközök nélkül). Német és angol nyelv nem probléma (ha itthon kell csak bogarásznom). Még egyszer köszönöm.

Sofie írta...

Nagyon jók, nekem legjobban Alma és a kendője tetszik! :-)

Polly írta...

Nagyon szép dolgokat készítettél!