szombat, április 4

K - mint kakas

...és még egy bejegyzés a mai napra...

Sokáig nem folytattam az ábécémet. Miért? Valahogy nem nagyon motivált most semmi a hímzés terén. Nem nagyon jutok hozzá, hogy hímezzek, az elő- és elpakolás néha több időt vesz igénybe, mint amennyit valójában a hímzéssel tudok foglalkozni, esténként pedig borzasztó álmos tudok lenni. (A kisebbik lánykám reggel hatkor ébreszt, úgy tűnik van benne valami beépített vekker. Viszont ha este előadásom van, akkor 11 felé érek haza, így általában minuszban vagyok alvásilag. Tehát, ha tehetem, inkább alszom...)
De egy kedves hímzőstársam levele után úgy gondoltam, becsületbeli ügy, hogy az ábécét folytassam.
Hát íme:

5 megjegyzés:

Ányi írta...

Köszi, már le is töltöttem :-)
Kitartás!

Moklin írta...

Nagyon aranyos lett, én is lementettem a többi közé. Köszönjük.

Clinique-Bogi írta...

Köszi!

mannamari írta...

Köszönöm én is. Mindjárt le is mentem és a társait is.
Egy ideje már olvasgatom a blogodat, és most végre elég bátornak éreztem magam, hogy hozzászóljak a szépségeidhez.

Polly írta...

Köszönöm :)