péntek, július 10

Díjat kaptam!

...bár nem nagyon aktívkodtam az elmúlt időkben...

Polly!
Nagyon szépen köszönöm!

A szabályok pedig a következők:
Tedd ki a díjat a blogodra!
Linkeld be azt, akitől kaptad!
Nevezz meg legalább 7 blogot!
Hagyj üzenetet a díjazottjaidnak!

Hú, már megint egy nehéz feladat!
Mivel az utóbbi időben - eléggé el nem ítélhető módon - nem követtem az eseményeket, nem tudom, ki kapott már díjat, ki nem. Ezért most nem is adnám tovább a stafétát.
Legszívesebben úgyis minden kreatív blogolónak díjat adnék, annyi inspirációt merítek a sok szép munka nézegetéséből...

8 megjegyzés:

Moklin írta...

Gratulálok a díjhoz.
Játszani hívtalak a blogomban.

N.

Névtelen írta...

Ancsa, hova tüntél?

Sofie írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok! Tessék ám majd ide is irogatni, ha lesz időd :-)

KAnya írta...

Ancsa, írtam neked mailt a mamuszleírással kapcsolatban. Egy iskolaújságban szeretnénk megjelentetni (természetesen a neved és a honlapod feltüntetésével) és ehhez kértem a hozzájárulásodat. Kérlek válaszolj, lazártánk lesz szerdán, 28-án. Köszi!

Magia da Inês írta...

Olá amiga!
Conheci seu cantinho... amei!!!
Seus trabalhos são lindos e delicados... parabéns!
Espero você em:
magiadaines.blospot.com
Uma ótima semana!
Beijinhos carinhosos.
Itabira - Brasil

Rece-fice írta...

Ancsa-Anita!
Alighanem tőled csentem ezt a csengőhúzóka mintát! http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=bf39004dc17eabdee7733940c813ace7bf39004dc17eabdee7733940c813ace7&kid=208365&aid=140479
Ez volt az ihletőm - de valami germán minta lehetett: http://xfree.hu/kep_show.tvn?aid=140479&kid=209005&sort=
Nagyon tetszett a minta, de a gránátalmát elspóroltam, mert nem akartam túl hosszúra(meg szorított a karácsonyi határidő:-))
Köszönöm a szép munkát-mintát, a képtáradban is garázdálkodom néha, de igyekszem a forrást megjelölni. Én egyébként egy rececsipke-megszállott vagyok - most tanulom... Ha bármi info-d, anyagod van csomózott recéről, megüzennéd? Genetikailag kódolva vagyok erre a régi technikára!!!
Üdv: Rece-fice

Sofie írta...

Kedves Ancsa!

Nagyon boldog karácsonyi ünnepeket kívánok Nektek! Remélem Esztinél találkozunk!
puszi
Zsófi

Polly írta...

Ancsa!
Hová tűntél? Remélem, nincs semmi gond.