szerda, március 3

Blog - Reloaded

Rettenetesen régen nem írtam....

Számos okom volt rá, hogy ennyire magára hagytam a blogomat - munkahely, család, egyebek - de most eljött az idő, hogy újra jelentkezzek.

Remélem, hogy azért kicsit több időm lesz írogatni a jövőben...


Sajnos nagyon keveset tudtam a magam örömére alkotni az elmúlt háromnegyed évben, de azért mutatok pár fotót:

Először a Lassú RR néhány elkészült képecskéje:
Elsőként Moklin macsekja:
Aztán Anitzsirk Powell montázsának kezdő darabja:
Ez a kis mini hardanger a Magazin számára készült, (mostmár bátran mutathatom, hiszen napokon belül megjelenik):
Ezt a Verdás párnát a kis unokahúgomnak csináltam karácsonyra, aki azt kérdezte, Villám McQueen-t miért nem hímeztem? :-))))
Ez pedig a legújabb kísérletezésem eredménye - Tündérkénél voltunk a hétvégén Lassú RR talin, és nagyon megtetszettek nála a török horgolásos gyöngyök.
Ez már a második kísérlet, az elsőre elkészült karkötőt visszabontottam, mert nem sikerült szépen, de ezzel elégedett vagyok:
No, most hirtelen ennyi, de remélem, hamarosan újra jövök!

8 megjegyzés:

nöné írta...

Szia ismét! Jó, hogy újra vagy, és szépeket hoztál!

Kriszta írta...

Csatlakozom az előttem szólóhoz :)

Tündérke írta...

Örülök, hogy ismét blogolsz :-)
Csodaszép a karkötő, majd megnézem személyesen is :-)

Kryx írta...

De jó, hogy itt vagy, örülök neked! :) szépek lettek az ajándékok, a teásdoboz ötlet is király.

Millefiori írta...

Annyira örülök, hogy újra írtál. Már nagyon vártam. A domino kardigánod készen lett? Mutatsz majd róla képeket? Már ezt is kiváncsian várom.Meg minden ,ami lemaradt.
Judit az Ákos utcából

Bnorka írta...

Én is benéztem néha-néha :) Örülök, hogy újra olvashatunk!

Sofie írta...

Örülök, hogy újra olvashatok tőled :-)

Polly írta...

Örülök, hogy újra a fedélzeten vagy :) Szépeket alkottál!