kedd, március 23

Hardanger terítő

Mi készül mostanában?

A Magazinos tervezések miatt beleástam magam a hardanger világába, és szerelembe estem ezzel a gyönyörű terítővel. Most még ugyan nem sokat mutat, egyenlőre a szaténöltéseknek az egyharmadánál járok, és a vagdalás csak akkor következhet, ha a hímzés már végig készen lesz.
Mondjuk, ha újra kezdhetném, akkor egy teljesen egyenletes szövésű vászonnal próbálkoznék, mert ez ugyan különlegesen néz ki, de elég nehéz szépen hímezni.
Direkt ennek a terítőnek a kedvéért rendeltem 5-ös és 12-es perlét a Sew and so-ról, mert itthon sehol nem kapni ilyen fonalat.Szóval egyenlőre itt tartok, majd mutogatom a haladást...

4 megjegyzés:

aniko66 írta...

Ez már most látszik, hogy gyönyörű lesz! A vásznat te festetted? Olyan különleges a színe!

Phan írta...

Juj, de gyönyörűséges! :)))

Polly írta...

Már most gyönyörű! :)

ancsa írta...

Köszönöm...
Anyagot nem szoktam festeni - ennyire kísérletező nem vagyok...
Az anyag színe tényleg nagyon szép, ezért is vettem meg, anak ellenére, hogy nem teljesen egyenletes a szövése.