szerda, március 17

Jelentés a konyhámból

És mivel töltögetem még azt a kicsike szabadidőmet? Pepecselgetek a konyhában is.
Évek óta házitejet veszünk, és csinálunk kefirt, joghurtot, túrót, de tavaly ősszel rákaptam egy új hobbbira: sajtot készítek!
A képen egy diós sajt, és egy bazsalikomos sajt látható, de a spájzban már érlelődik egy zöldborsos, meg egy natúr is.
Nagyon szeretnék valami megoldást találni arra, hogy füstölt sajtot is tudjak csinálni, de még nincs használható ötletem. Ha valakinek akad valamilyen tapasztalata ebben, akkor szívesen fogadom!

Na és a pékáru!
Tavaly már kipróbáltam magam kiflikészítésben, de amióta megismertem Limara blogját, azóta egymás után próbálom ki a jobbnál jobb receptjeit, és mondhatom, ha pékáruról van szó, akkor csakis hozzá látogatok! Ezen hobbijaimat a családom is nagyra értékeli, így aztán sosem unatkozhatok!

5 megjegyzés:

Clinique-Bogi írta...

Hímzős-gasztroblog. :-)
Azok a sajtok... nyamiiiiiiiiii

ancsa írta...

:-))))
Nem vagyok egy gasztroblogger - nem is merészelnék ilyen babérokra törni, de azért szívesen sürgök-forgok a konyhában is...

KicsiKató írta...

Szia!

Egyszer egy gasztroműsorban egy lestrapált, kifúrogatott tetejű autóból és úgy emlékszem, egy kályhából csináltak némi kiegészítésekkel házi füstőlőt.
:)))

A tej különféle házi felhasználásairól (sajt, túró) szerintem sokakkal együtt szívesen olvasnék, ha egyszer lesz időd:)

Kató

Sofie írta...

Nagyon ügyes vagy! A nyál is összefutott a számban!!! Részletekről én is olvasnék ám! :-)

ancsa írta...

A sajtkészítésről én is az inretnetről szedtem össze az információmorzsákat...
Majd egy nyugodalmas délutánon esetleg végigfotózom a menetet...