péntek, szeptember 24

Képdömping

Augusztus óta nem jelentkeztem. :-(
De azért unatkozni nem nagyon volt időm... :-)

Elkezdtük a színházi évadot, elég keményen indult a szeptember, napi két próbával, Mahler II. Szimfóniával, Boito: Mefistofele premierrel, meg a szokásos repertoárral...

Emese elkezdte az ovit. Szerencsénkre nagyon aranyos óvónéniket fogtunk ki, mind a kettő csupaszív édes nőci.

Alma elkezdte a második osztályt, mostmár bizony tanulni is kell, néha bizony nehéz ezt elfogadni egy ilyen öntörvényű kislánynak.

Zajlik a házunk bővítésének terveztetése, a hivatalok imádnak újabb és újabb akadályokat gördíteni az ember elé... :-(((

Azért csinálgattam is ezt-azt...

A Lassú RR sorozatban elkészültem Esztipiros világítótornyával:
Tündérke sütijével:

Györgyi levendulás függönyével:

És gyöngyöztem is egy keveset...
Íme a mostani kedvenc szettem:
Ez majd szintén valami hasonló lánc medálja lesz: (mintát Manó blogjából néztem - köszönet érte! - kis átalakítással tettem magamévá.)
Készült néhány gyűrű:

Egy szép nyakék, amit egy kollégám ki is választott a felesége névnapjára:
Sandra D Halpenny mintája alapján...és ezt a fülit is nagyon szeretem, mert viszonylag nagy mérete ellenére is lehet benne brácsázni, nem csörög a hangszeren:
Ez a minta szintén Mano fantáziáját dícséri!!! Ja, még kötöttem is vagy három pár zoknit, de azokról nem mutatok fotót, nagyon csinos fonalból vannak, de hát mégis mi mutogatnivaló van egy zoknin? :-)

4 megjegyzés:

Minna írta...

Wonderfull cross stitchs and jewellery are very lovely :)

Delfike írta...

Nagyon szép ékszereket készítettél!
Azok a gyűrűk és medálok!!!Egyszerűen imádom!!!!!
A sulis helyzet nagyon ismerős!Mi is szenvedünk rendesen. :(

Sofie írta...

Szépeket alkottál, nagyrészt láttam élőben is, de jó volt nézegetni a fotókat! Ja, és szépen játszottál az Elfújta a szélben is! :-)

Huligánlány írta...

Várj amíg hetedikes lesz:-) Vissza fogod még sírni a második osztályt :-)))
Kitartás!!!