hétfő, december 20

karácsonyra készülvén...

Egy kollégámtól kaptam kölcsön egy fotóapparátot, úgyhogy vad fotózásba kezdtem!

Először is: adós vagyok az adventi koszorúnk fotójával, ami Mohakonyha inspirációja nyomán jött létre. (Ezt még a telefonommal fotóztam, a minőségért elnézést.) Azóta természetesen már négy méhviasz gyertya is került bele, tegnap a negyedik gyertyát is meggyújtottuk....
Egy kolléganőm kért egy kis ukrán leveles láncot fehér-ezüst kombinációban, azt sajnos nem tudtam még lefotózni, de a láncocska annyira megtetszett, hogy magamnak is fűztem egyet olajzöld-fekete-arany variációban:
Ez egy régebbi darab, de mostanában került elő... (hja, mire jó egy rendrakás...)


Ezt szintén egy kollégám kérésére csináltam, aki karácsonyra szeretné a kis menyét meglepni vele:
Ez pedig a korábban elkészült gyűrűcském "szettesítésének első állomása - még fülbevalót is szeretnék majd hozzá...

3 megjegyzés:

Phan írta...

De jó, hogy ismét jelentkeztél! :)
Nagyon szépeket alkottál, biztos tetszeni fog az új tulajdonosoknak is.

(Nem tudom, kérhetek-e... A piros nyaklánc mintáját már régóta keresem, és ha megkaphatnám, nagyon boldog lennék... Az emil címem a blogomban található.)

Phan írta...

Meg is kaptam! Itt is köszönöm szépen! :)))

Sofie írta...

Nagyon szépek! Én is már elkezdtem próbálkozni a rendelt gyöngyökkel. Ha nem baj, lehet tőled is merítek ihletet :-)