szerda, március 2

Zoknifonal-faló

Már régebben gondolkoztam, mi legyen a maradék zoknifonalakkal.
Egy felnőtt zoknihoz kb 7-8 deka fonal kell - az én méretemben. Almának kb 5-6 dekát kell használnom, Emesének kb 4 deka kell.
Egy gombolyag fonal 10 deka. Tehát mi legyen a resztlivel?
Korábban csináltam pár mobiltokot is zoknifonalból, de most elkészült két pár bébizokni is. (Egy pár pontosan 2 deka.)
Még van néhány fajta zoknifonal, amiből van ilyen kicsi maradékom, úgyhogy fog még készülni néhány pár ilyen apró zokni...

Ugye édesek?
A környezetemben születik pár baba mostanában, úgyhogy remélem, lesz gazdájuk... :-)

11 megjegyzés:

KicsiKató írta...

tündériek!:))

Mari- Pergőke írta...

De aranyosak! Hány szemre kezdted?

Timici írta...

nagyon éééédesek:o)
engem is érdekelne, hogy hány szemre és hányas tűvel kötötted:o), köszi;o)

ancsa írta...

2 és 1/2-es tűvel kötöttem.
44 szemre kezdtem, a szára 30 sor hosszú.
A sarokfordulónál 8 szemmel fordultam, az orránál 10 szemig fogyasztottam.
A saroktól az orráig kb 10 centi hosszú.
Egy újszülöttnek talán kicsit nagy lehet, de úgyis belenőnek... :-)

Sofie írta...

Nagyon cukik! :-)

Kriszta írta...

Ó, de aranyosak!!! :))

szaberka65 írta...

Kedves Ancsa!
Véletlenül "pottyantam" a blogodra, és megörültem neki, nagyon tetszenek a keresztszemes mintáid, köszönet értük!
Szép hétvégét
Erika

Marina írta...

Wonderful blog! So many lovely pattern for biscornu, etui for scisors Thank you very much!

Clinique-Bogi írta...

Kedves Ancsa!

Szeretnék neked egy "Jó szót" küldeni!
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Ági írta...

Szia, Ancsa, nagyon régen nézegetem a blogodat, tetszenek a munkáid. Most, hogy én is elkeezdtem egy blogot vezetni, nézd, mit kaptam - és küldöm tovább neked szeretettel:

You have been awarded the Stylish Blogger Award by Agi at http://worldaccordingtoagi.blogspot.com/. See here for details:
http://worldaccordingtoagi.blogspot.com/2011/03/i-won-stylish-blogger-award.html

atira írta...

Szépek !