kedd, október 25

Újabb horgolmányok

Sok kötős-horgolós blogban találkoztam a South Bay Shawlette néven futó kendővel.
Valóban szemrevaló kis minta. Mivel az épp futó raglán pulcsimat kicsit meguntam, gondoltam, kipróbálom, mit esznek ezen a kendőn annyira a horgolós csajok...

Először egy maradék zoknifonal akadt a kezembe. Finoman színátmenetes szürke. De csak 5 deka volt belőle. Arra gondoltam, ennyi pont elég, hogy kipróbáljam... Ez a kis kendőcske lett belőle:
A minta - be kell lássam - nagyon addiktív. Annyira, hogy nekiugrottam egyből egy nagyobb darabnak is.

Volt egy fonalam, ami elég régóta várja, hogy rátaláljak a hozzá illő mintára. Gyönyörű vöröses, hosszan színtátmenetes fonal, csak sajnos egy kicsit szúrós, úgyhogy semmiképp nem való olyan holminak, ami a bőrrel érintkezik. (Bár én nem vagyok nagyon érzékeny, ez a fonal még nekem is szúrt kissé.)
Egy húszdekás motringot rászánok, addig csinálom, amíg a fonal tart - gondoltam.

Íme a kész kendő! Alaposan kiáztattam, kis gyapjúöblítővel is átöblítettem, blokkoltam. A kész mérete: 150 centi széles, 75 magas, a rojtok nélkül. Igazán impozáns darab lett!
És végül egy saját kútfőből készült darab: mamusz! A neten sok horgolt mamusz található, de azok főleg egyráhajtásos pálcából vannak. Ezzel nem voltam elégedett, mert "tömörebb" melegebb, kevésbé lyukacsos mamuszra vágytam. Végül ez a mamusz készült:
Még készül egy pár Almának, aztán egy pár Emesének!

5 megjegyzés:

Millefiori írta...

Nagyon szépek. Mind, mind!!!!!
Ne tedd messzire, holnap megnézem jobban.

ancsa írta...

Oké!
A Te mamuszod úgyis itt maradt a múlt héten!
:-)

Eleonóra írta...

Én is most kapta kedvet a horgoláshoz sok idő után, és épp ezt amintát horgolom narancssárgában! Tényleg addiktív!

Sofie írta...

Nagyon szépeket alkottál!

Csilla írta...

Tényleg nagyon szépek!! :)
Gabcsap oldaláról jutottam el hozzád. Nagyon tetszik a kötött mikulásod, és ha lehetséges szeretném elkérni a mintáját. Írtam a mikulásos bejegyzésedhez is... Köszi! :)))