hétfő, február 27

Hoppá, ez meg mi a csoda lehet???



A megfejtés következik:

Tavaly hozzájutottam egy nagyszerű hangszerhez. No nem az enyém, operai tulajdon, de vagyok olyan szerencsés, hogy most én játszhatok rajta.
Amióta megvan ez a szép kis hangszer azóta viszont volt egy kis problémám: egyetlen vállpárnát sem találtam hozzá. (nem zenészek kedvéért: erről a kis kényelmi eszközről beszélek) A brácsákra készülő hídpárnák túl nagyok, a legkeskenyebbet sem tudtam eléggé összehúzni, hogy jó legyen. Ez egy keskeny kicsi hangszerecske... Vettem hegedűre valót. Az méretben jó lehetett volna, de akkor szembesültem azzal a problémával, hogy mivel ennek a hangszernek nagyon keskeny a kávája, néhol szinte nincs is, így egyáltalán nincs, ami tartsa a hídpárnát.
Nosza elő a jó öreg vesepárnát. Az meg túl kicsi, és kemény...
Aztán belefutottam a Playonair párnákba. Ezek amolyan felfújható műanyag párnácskák. De többektől hallottam azt, hogy ereszti a levegőt, és miután egyet-kettőt magam is kipróbáltam, azt kell mondjam, hogy ezek meg túl laposak nekem...

Hiába, no, nagyon macerás egy alak vagyok...

Node ez nem állíthat meg! Csinálok én magamnak olyat, ami nincs senkinek sem!

Íme:
Pamutból horgolt, tönkölypelyvával töltött párnácska a brácsámnak, és nekem. Mert megérdemeljük...

4 megjegyzés:

Huligánlány írta...

Ó, Ancsa, most meséljem ez a párna-kálváriáinkat én is? vékony, csontos gyerek, hosszú nyakkal, vesepárna így nem jó, hídpárna úgy nem kényelmes...
bár most épp a hídpárna a favorit:-)
Ez valami szuper mesterhangszer?

Sofie írta...

Nagyon ötletes megoldás, ügyes vagy!

ancsa írta...

Köszönöm szépen!

Cili!
Ez egy nagyon-nagyon régi hangszer, egy nagyszebeni mestertől, nem hiszem, hogy valami extra különleges volna, nem egy Guarneri, vagy ilyesmi, de nekem nagyon jól fekszik. Szép nemes hangja van, kicsi test, kényelmes menzúra - ami brácsánál nem utolsó szempont...

Unknown írta...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 巴里島機票 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 長灘島 長灘島旅遊 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 婚禮顧問 婚禮顧問 水晶 花蓮民宿 血糖機 血壓計 洗鼻器 熱敷墊 體脂計 化痰機 氧氣製造機 氣墊床 電動病床 ソリッドステートドライブ USB フラッシュドライブ SD シリーズ